نکاتی درباره حملات مقاومت بحرین به رژیم‌صهیونیستی

ضلع جدید مقاومت

در روزهای اخیر انتشار تصاویری از اولین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به نام «سرایا الاشتر»، به شرکت حمل‌و‌نقل زمینی «تراک‌نت» در شهر ایلات واقع در جنوب رژیم‌صهیونیستی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۱۴۵۵۳۵۶
نویسنده حسین یاری | گروه بین الملل
 
بخش رسانه‌ای سرایا‌الاشتر شاخه نظامی مقاومت اسلامی مجمع‌الجزایر ایرانی دیلمون یا بحرین پنجشنبه گذشته برای اولین‌بار تصاویری پهپادی از حمله به بندر ایلات منتشرکرد.مقاومت اسلامی بحرین تاکید کردکه به حرکت و حمایت خود درهمه سطوح از مردم صبور و مقاوم غزه ادامه می‌دهد وتازمانی که تجاوز رژیم‌صهیونیستی متوقف نشود، عملیات‌های خود را متوقف نخواهد کرد.
 
در رابطه با این اقدام و ورود این گروه به عرصه معادلات ذکر نکاتی قابل‌تامل است:
 
۱- مقاومت اسلامی بحرین مقر شرکت تراک‌نت را که شرکتی فعال در عرصه اقتصادی و در بحث حمل‌و‌نقل کالا بین کشورهای عربی و رژیم‌صهیونیستی فعال است، مورد هدف قرار داد. این شرکت بعد از تعطیلی بندر ایلات مجری فعال کردن مسیر زمینی از عربستان، امارات و اردن به سرزمین‌های اشغالی است.
 
۲- این اقدام مقاومت اسلامی بحرین، در واقع عرصه سوم از ضربات اقتصادی به این رژیم در طول هفت ماه گذشته است. اولین ضربه اقتصادی به این رژیم توسط انصارا...، دومین ضربه توسط مقاومت عراق و سومین ضربه توسط مقاومت اسلامی بحرین صورت گرفته است.
 
۳- موردهدف قراردادن منافع اقتصادی اسرائیل ودرکنار آن اخباری مبنی بر قطع یا کاهش روابط تجاری ترکیه با رژیم‌صهیونیستی موید قطع شریان‌های اقتصادی این رژیم است که این امر آرام‌آرام درحال محقق‌شدن است. به‌گونه‌ای دیگر می‌توان گفت که فشار اقتصادی و محاصره اقتصادی این رژیم روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و این رژیم در تنگنای اقتصادی بیشتری قرار می‌گیرد.
 
۴- سطح اقدامات گروه‌های مقاومت از عراق و امروزه در بحرین مؤید این نکته است که ضربه‌پذیری اسرائیل بسیار بالاست و اقدامات متنوع و گسترده می‌تواند ضربات جبران‌ناپذیری به این رژیم وارد کند که این امر از برکات طوفان‌الاقصی و وعده صادق بود که پوشالی و ضربه‌پذیری بالای این رژیم را آشکار کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها