استاندار البرز:

شهرستان شدن کمالشهر، ماهدشت و محمدشهر درخواست ما از دولت

استاندار البرز گفت: امسال سال پایانی فعالیت دولت سیزدهم محسوب می‌شود و درخواست ما تبدیل سه شهر کمالشهر، ماهدشت و محمدشهر به شهرستان است.
استاندار البرز گفت: امسال سال پایانی فعالیت دولت سیزدهم محسوب می‌شود و درخواست ما تبدیل سه شهر کمالشهر، ماهدشت و محمدشهر به شهرستان است.
کد خبر: ۱۴۵۷۱۵۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز، مجتبی عبداللهی در نشست شورای اداری استان البرز که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و … در دولت سیزدهم رقم خورد، گفت: با توجه به تأکیدات وزارت کشور، از اکنون باید توجه لازم را به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر‌ها داشته باشیم.
وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر تکریم مردم به نحو احسن و با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی به مردم باید به خوبی به وظایف خود عمل کنیم، اظهار کرد: مردم مطالباتی در حوزه ساخت و ساز اراضی قولنامه‌ای دارند، اما رأی دیوان عدالت اداری این اجازه را نمی‌دهد. چندین جلسه با مسؤولان مرتبط برگزار و یک مرحله تقریباً موضوع حل، اما مجدداً اشکالاتی به وجود آمد.
وی با اشاره به اینکه این امر موجب افزایش رضایتمندی مردم و درآمدزایی شهرداری‌ها می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سال پایانی فعالیت دولت سیزدهم محسوب می‌شود، دیگر درخواست ما تبدیل سه شهر کمالشهر، ماهدشت و محمدشهر به شهرستان است که در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز نیز این موضوع مطرح شد. خواهشمندیم تا زمان باقی است، نسبت به این موضوع ورود شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها