براساس گزارشی که واحد (۱۶۲) امور ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان در اختیار هفته‌نامه صداوسیما قرار داده است، این هفته و در بازه زمانی چهارم تا ۱۱ اردیبهشت ۳۰ هزار و ۱۶۱ پیام در سامانه (۱۶۲) امور ارتباط با مخاطبان به ثبت رسیده است که شامل ۱۶ هزار و ۹۶۲ پیام صوتی، ۵۷۸۲ پیام تلفنی و ۷۴۱۷ پیامک می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۵۴۳۰

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، یک، دو، آی‌فیلم و تماشا دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که که این تماس‌ها موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را در بر می‌گیرد. از میان برنامه‌های شبکه سه سیما سریال «هفت‌ سر اژدها» و برنامه «محفل»، شبکه یک سیما سریال «نون‌خ ۵» با اختلاف زیاد از سایر برنامه‌ها و برنامه «جریان»، شبکه دو سیما برنامه «پاورقی» و مجموعه تلویزیونی «مشاور»، شبکه آی‌فیلم پخش سریال‌های جذاب و سرگرم‌کننده به‌ویژه سریال «پایتخت» و شبکه تماشا پخش سریال «افسانه جومونگ ۳- جامیونگ‌گو» بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی در پیشنهاد‌ها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص دادند.

از میان تماس‌های مخاطبان در ادامه به برخی محور‌های مطرح شده اشاره می‌شود: مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «محفل»، با وجود اتمام پخش برنامه شامل تشکر از محتوای جذاب و آموزنده، قدردانی از عوامل تولید و پخش این برنامه با توجه به بازتاب وسیع آن در جامعه و فضای مجازی و درخواست تداوم پخش، بازپخش قسمت‌های پخش شده و تولید و پخش بیشتر چنین برنامه‌هایی با محوریت قرآن کریم بوده است.

 مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «نون‌خ ۵» نیز شامل تشکر از محتوای جذاب، شاد، طنز، خانوادگی و سرگرم‌کننده، نقش‌آفرینی هنرمندانه بازیگران، کارگردانی قوی و نمایش فرهنگ و آداب و رسوم اقوام کردزبان و درخواست تولید و پخش فصل جدید سریال، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «جریان»، شامل تشکر از محتوای مفید، روشنگرانه و آگاهی‌بخش برنامه، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره مجموعه تلویزیونی «مشاور»، شامل تشکر از محتوای جذاب، آموزنده و آگاهی‌بخش و بازی خوب بازیگران سریال بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها