قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان راجع به اعتراضات پرشور دانشجویان دانشگاه های سراسر دنیا در حمایت ار فلسطین، گفت: مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای آمریکا و اروپا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند.
کد خبر: ۱۴۵۴۱۲۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به تظاهرات پرشور دانشجویان دانشگاه های سراسر دنیا، گفت: مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای آمریکا و اروپا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند.
وی افزود: در روزهای گذشته در دانشگاه‌های معروف آمریکا از جمله کلمبیا، آستین و هاروارد اعتراضات و تجمعات گسترده‌ای شکل گرفت که با ورود نیروهای نظامی دانشجویان زیادی دستگیر و سرکوب شدند.
عبدالحسینی ادامه داد: این دانشجویان تنها خواستار پایان وحشی‌گری و نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند و حق آن ها این برخورد وحشی گرانه نیست.
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: در برخی از دانشگاه‌ها اعضای هیئت‌های علمی و کارمندان نیز به جمع دانشجویان پیوسته‌اند و باید از این قشر نیز حمایت جدی شود.
نهادهای بین المللی مقابل این سرکوب‌های وحشی گرانه بایستند
عضو شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: آمارهای اعلامی نشان می دهد تعداد دانشجویان دستگیر شده بسیار بالا بوده و دولت مردان آمریکایی از گسترش این اعتراضات در داخل و خارج آمریکا ابراز نگرانی می کنند. 
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی گفت: از نهادهای بین المللی درخواست می کنیم مقابل این سرکوب های وحشی گرانه بایستد و اجازه ندهد دانشجویان صرفا به خاطر ابراز عقیده شان دستگیر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها