فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه؛

معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در بازدید از مرز “شوشمی”، گفت: معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود.
کد خبر: ۱۴۵۷۲۰۰

جام جم آنلاین؛  سردار “کیاست سپهری” در بازدید از مرز شوشمی، گفت: خوشبختانه راه اندازی کولبری مجاز در دروازه “شوشمی” پاوه مورد موافقت مرزبانی دو کشور ایران و عراق قرار گرفت که در اسرع وقت با همکاری سایر نهادهای مسئول در دو استان همجوار “حلبچه و کرمانشاه” دنبال می شود.

سردار “سپهری” با بیان اینکه معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه برای برخورداری مرزنشینان از حقوق و معیشت بازگشایی می شود، افزود: هر مرزنشینی نباید در این طرح کوله بری شرکت کند بلکه باید کسانی باشند که فاقد شغل بوده و درآمد ثابتی نداشته باشند و با نظارت مسئولان محلی مشارکت داده می شوند.

بنابراعلام پلیس، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: از این پس شاهد تردد مجاز و قانونی کوله بران از مجرای رسمی خواهیم بود و ان شاءالله نباید شاهد پدیده شوم قاچاق بری در مرزهای غیررسمی باشیم چراکه متأسفانه هم امسال و هم در سالیان گذشته شاهد قاچاق در پوشش کوله بری بودیم.

 وی در پایان گفت: به سرعت با راه اندازی مجرای کوله بری، ما مرزهای استان را برای تردد غیرمجاز قاچاق بران به طور کامل محدود و به شدت با قاچاقچیان برخورد خواهیم کرد که امنیت استان و کشور را با اقلام ضد امنیتی به خطر نیاندازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها