رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان خبر داد؛

جذب ۱۰ نیروی توانبخشی در مدارس استثنایی استان

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز درگزین برگزار شد

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه‌یار شهرستان درگزین، برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۶۸۱۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرماندار شهرستان درگزین، امام جمعه شهر قروه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان درگزین, معاونت برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، نایب رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان، جمعی از مدیران دستگاه‌های دولتی و خیّرین مدرسه‌ساز در کانون شاهد برگزار شد.

امام جمعه شهرستان درگزین در این مراسم، اظهار داشت: تلاش و کار خیّرین بزرگوار مدرسه ساز در راستای گسترش عدالت آموزشی و افزایش کیفیت مدارس به عنوان مراکز علمی و آموزشی بسیار ستودنی است.

حجت الاسلام مرتضی هاشمی ادامه داد: همت والای خیّرین مدرسه ساز که در راه مقدس تعلیم و تربیت انفاق می کنند، حق تعالی چندین برابر آن را به آنان باز خواهد گرداند.

کمیل خواستان، فرماندار شهرستان نیز در این جشنواره، بیان کرد: اقدامات خیّرین مدرسه ساز بسیار ستودنی است، چرا که خیّرین مدرسه ساز زیر ساخت لازم را در حوزه تعلیم و تربیت آماده و برای پویایی جامعه تلاش می کنند.

معاونت برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در این مراسم، گفت: احداث فضاهای آموزشی توسط خیّرین مدرسه‌ساز کار بسیار ارزشمند و معامله با خداست.

مریم به‌مرام با بیان اینکه شرکت در امر مدرسه سازی یکی از بهترین و مهمترین مصادیقی است که با حضور مردم انجام می‌شود، ادامه داد: مدرسه‌سازی با نگاه سخاوتمندانه خیّرین پیوند خورده است.

حمید نظری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان درگزین نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از تلاش خیّرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار که در کارهای عمرانی و آموزشی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حضور مردم و خیّرین با انگیزه‌ی مشارکت خیرخواهانه در جامعه اسلامی ما، یک پدیده است که در این حوزه کارهای خوبی توسط خیّرین در مدارس شهرستان انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها