در نشست با متقاضیان نهضت ملی مسکن شهر جدید چاه مبارک مطرح شد؛

تمدید قرارداد ۶ماهه متقاضیان برای گرفتن پروانه ساخت و شروع کار

زمین رایگان و۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات جهت ساخت مسکن داده شده است.
کد خبر: ۱۴۵۶۷۴۱

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر؛ پیرو جلسه شورای تامین مسکن شهرستان عسلویه و در راستای تعامل و تسهیل مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن و تسریع در ساخت مسکن های ویلایی این شهرجدید، نشستی با حضور فرماندار شهرستان عسلویه، مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر ، عضو هیأت مدیره و دیگر مسئولین و حضور بیش از 70 نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن صورت گرفت که در این نشست متقاضیان مشکلات، سوالات و پیشنهادات خود را مطرح و پاسخ خود را از مسؤولان مربوطه نیز دریافت کردند.
فرماندار شهرستان عسلویه در این نشست اظهار کرد: با واگذاری اراضی که در اختیار متقاضیان قرار گرفته و مهلت شروع عملیات اجرایی 6 ماهه تاکنون تعداد اندکی فعالیت خود را آغاز کردند که البته با رایزنی ها و چانه زنی های گوناگون 6 ماه دیگر فرصت تمدید می شود.
سید علی هاشمی گفت: مدیر عامل و مجموعه شرکت عمران عالیشهر و مجری شهر جدید چاه مبارک تاکنون به تعهدات خود عمل نموده اند و حال با تصمیمات بسیار خوبی که در رابطه با تخفیفات از سوی استان و پیگیری های شهرستان صورت گرفته فرصت بسیار خوبی برای ساخت مسکن به وجود آمده است.
این مقام مسؤول افزود: ما در کنار متقاضیان هستیم و کمک خواهیم کرد تا روند ساخت سرعت بیشتری به خود بگیرد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: دولت برای پایین آمدن هزینه ساخت زمین رایگان به صورت اجاره ۹۹ساله و۵۵۰ میلیون وام ساخت مسکن در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار داده است.
جهانبخش تل اشکی اظهار کرد: با تمام توان و جدیت به دنبال رفع مسائل و مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن در دو شهر جدید عالیشهر و چاه مبارک هستیم و تحقق اهداف متقاضیان و تسریع در روند ساخت مسکن ملی در فضای آرام محقق می‌شود.
تل اشکی عنوان کرد: چیزی که اینجا محرز است نگرانی هایی است که این افراد دارند و تلاش شرکت عمران عالیشهر  نسبت به رفع مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است و به صورت مرتب و برنامه‌ریزی شده جلساتی را برای تبادل نظر با متقاضیان برگزار خواهد نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها