بهترین مولتی متر خوب و ارزان

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزاتی که در آزمایشگاه‌های الکترونیک، تعمیرات و انواع صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده، مولتی متر است.
یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزاتی که در آزمایشگاه‌های الکترونیک، تعمیرات و انواع صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده، مولتی متر است.
کد خبر: ۱۴۵۶۶۸۴

مولتی مترها این روزها توسط برندهای گوناگونی و در مدل‌های متنوعی مانند مولتی متر رومیزی، پرتابل و انبری ساخته می‌شوند که از این میان قیمت مولتی متر انبری در مقایسه با دیگر محصولات کمتر است. با استفاده از مولتی متر شما می‌توانید انواع پارامترها و کمیت‌های الکترونیکی قطعات مختلف را به راحتی اندازه‌گیری کنید. پیش از خرید  دستگاه مولتی متر لازم است اطلاعات خود را درباره بهترین مدل مولتی خوب و ارزان در بازار ارتقا دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین برندهای مولتی متر

در حال حاضر برندهای مختلف چینی یا تایوانی محصولات خود را به بازار عرضه می‌کنند که همه آنها در دسته مولتی مترهای خوب و ارزان قرار می‌گیرند؛ در حال حاضر بهترین برندهای مولتی متر موجود در بازار عبارتند از:

مولتی متر ویکتور

بهترین مولتی متر خوب و ارزان

اگر به دنبال خرید مولتی متر باکیفیت و قیمت مناسب هستید، محصولات برند ویکتور می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشند. مولتی مترهای تولیدشده توسط این کمپانی، همه دارای سطح کیفیت مطلوبی هستند و با دقت بالایی کمیت‌ها را اندازه گیری می‌کنند. برند ویکتور بیشتر از 30 سال سابقه تولید در این زمینه داشته و امروزه به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندها در حوزه تولید مولتی متر شناخته می‌شود. مولتی متر ویکتور قابلیت‌های ویژه‌ای داشته و شما می‌توانید علاوه بر اندازه‌گیری ولتاز، جریان و مقاومت، برای تست خازن و طیف گسترده دامنه هم از آن استفاده کنید. کمپانی ویکتور تنوع گسترده‌ای در میان محصولات خود داشته که شما می‌توانید بر اساس کاربرد مورد نظر خود، از میان آن‌ها انتخاب کنید. برای خرید مولتی متر ویکتور می‌توانید به سراغ مدل‌های 205A، 85D و ... بروید.

مولتی متر فلوک

دقت اندازه‌گیری مولتی متر یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی بوده که در زمان خرید دستگاه‌ مولتی متر فلوک باید به آن توجه داشته باشید. از این رو اگر به دنبال خرید یک دستگاه با دقت بالا و قیمت مناسب هستید، محصولات فلوک آمریکا می‌توانند انتخاب خوبی برای شما محسوب شوند. فلوک چندین دهه طولانی در زمینه تولید انواع دستگاه‌های اندازه‌گیری فعالیت داشته و سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. با انتخاب مولتی متر فلوک شما می‌توانید پارامترهای مختلف را در مقیاس‌های پایین و کمترین میزان خطا اندازه‌گیری کنید. کیفیت و دقت بالا از اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات این کمپانی هستند. از میان مولتی مترهای فلوک شما می‌توانید گزینه‌های پرفروشی مانند سری fluke 80، fluke 175 و 2637A را انتخاب کرده و خریداری کنید.

مولتی متر ریگول

از دیگر برندهایی که اقدام به تولید محصولات باکیفیت و قیمت مناسب کرده، باید به ریگول اشاره کنیم. دقت مولتی مترهای ریگول در محدوده بالایی قرار داشته و شما با اطمینان خاطر کامل می‌توانید از آن‌ها در انواع آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف استفاده کنید. ریگول فعالیت حرفه‌ای خود را در این حوزه از سال 1998 آغاز کرده و در مدت کوتاهی توانست اعتبار بسیار بالایی برای خود کسب کند. از جمله مدل‌های کاربردی و پرفروش ریگول می‌توانیم به DM 3068 و DM 3058E اشاره کنیم.

مولتی متر هیوکی

برای خرید مولتی متر باکیفیت و قیمت مناسب، محصولات تولیدشده توسط کمپانی هیوکی هم می‌توانند انتخاب خوبی محسوب شوند. این برند ژاپنی چندین دهه در زمینه تولید انواع ابزارها و دستگاه‌های تست و اندازه‌گیری پارامترهای مختلف سابقه داشته و توانسته دستگاه‌های فوق‌العاده باکیفیتی را به بازار ارائه کند. هیوکی یکی از برندهای معتبر در این حوزه بوده و محصولات آن دارای کیفیت ساخت و دقت بسیار بالایی هستند. از این رو توانسته‌اند جوایز و گواهینامه‌های مختلفی را از سازمان‌های گوناگون دریافت کنند. از جمله محصولات پرطرفدار تولیدشده توسط این کمپانی می‌توانیم به مدل‌های 3256-50، 3803، DT 4211 و 10-3030 اشاره کنیم.

مولتی متر هانتک

از دیگر کمپانی‌های پیشتاز و مطرح در این حوزه که توانسته محصولات فوق‌العاده باکیفیتی را به بازار جهانی ارائه کند، می‌توانیم به هانتک اشاره کنیم. هانتک در روند ساخت محصولات خود از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده و توانسته دستگاه‌های باکیفیت و دقیقی را تولید کند. از این رو این محصولات برای استفاده در انواع محیط‌های صنعتی، آزمایشگاه‌ها و کاربردهای گوناگون، انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند. از بین محصولات متنوع و باکیفیت هانتک، شما می‌توانید مواردی مانند HDM 3055 و HDM 3065 را برای کاربردهایی که در نظر دارید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

مولتی متر زویی

یکی دیگر از برندهای معتبر چینی که در این صنعت توانسته اعتبار بالایی به دست آورد، کمپانی زویی است. این کمپانی بیشتر از سه دهه سابقه درخشان و چشمگیر در این حوزه داشته و توانسته محصولات فوق‌العاده باکیفیت و جذابی را به بازار ارائه کند. تمام مدل‌های مولتی متر ارائه شده توسط این کمپانی، سطح کیفیت و دقت بسیار بالایی دارند. کیفیت ساخت بالای محصولات زویی باعث شده تا طول عمر و دوام بالایی داشته باشند. از جمله پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین انواع مولتی مترهای زویی می‌توانیم به مواردی مانند ZT-M0 و ZT 102A اشاره کنیم.

مولتی متر یونیتی

کمپانی یونیتی این روزها جایگاه فوق‌العاده ویژه‌ای در میان انواع تولیدکنندگان لوازم اندازه‌گیری داشته و توانسته اعتبار بالایی در این حوزه برای خود به دست آورد. این کمپانی توانسته مولتی مترهای باکیفیت و دقیقی را با قیمت مناسب به بازار ارائه کند. کمپانی یونیتی با کمک نمایندگی‌های فعال خود در سراسر جهان، توانسته محصولات خود را در بیشتر از 90 کشور مختلف به فروش برساند. تنوع محصولات این کمپانی بالا بوده و شما برای خرید می‌توانید مدل‌های مختلفی مانند UT 33A، UT 81C و UT 61 B را انتخاب کنید.

مولتی متر گودویل

از دیگر تولیدکنندگان مطرح در سطح جهانی می‌توانیم به گودویل اشاره کنیم که یک کمپانی تایوانی است. گودویل هم سابقه‌ای طولانی و درخشان در حوزه تولید انواع مولتی متر داشته و توانسته مدل‌های متنوع و باکیفیتی را به بازار جهانی ارائه کند. کیفیت ساخت بالا، دقت اندازه‌گیری و قیمت به صرفه از اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات تولیدشده توسط این کمپانی هستند. مدل‌های GW INSTEK GDM-398، GW INSTEK GDM-8145 و GDM-461 از جمله پرفروش‌ترین محصولات گودویل هستند که شما با اطمینان خاطر کامل می‌توانید انتخاب و خریداری کنید.

بهترین مدل مولتی متر

مولتی مترها در دو دسته بندی کلی آنالوگ و دیجیتال قرار می‌گیرند که مدل دیجیتال دقت بالاتری دارد؛ به همین دلیل امروزه تقریبا استفاده از مولتی متر آنالوگ منسوخ شده است. مولتی مترهای دیجیتال به طور کلی در سه دسته تولید می‌شوند که از قرار زیر هستند:

بهترین مولتی متر خوب و ارزان

  • مولتی متر رومیزی که دقت بالایی دارد؛ اما وزن آن سنگین است و قابلیت حمل و نقل ندارد. همچنین تعداد ورودی و خروجی زیادی را به شما ارائه می‌دهد.
  • مولتی متر پرتابل یا قابل حمل که دقت اندازه گیری کمی دارد؛ اما برای مهندسات ناظر در صنایع و کارخانه‌ها بسیار مفید است.
  • مولتی متر انبری قابل حمل که دارای یک انبر برای اتصال به لباس کار است و بهترین گزینه برای سرکارگران محسوب می‌شود.

سخن پایانی

مولتی متر از بهترین تجیهزات دقیق تست الکترونیکی است؛ اما حتما باید این محصول را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید. بتاکو ارائه دهنده انواع تجهیزات تست و اندازه گیری از جمله مولتی متر از بهترین برندها بوده که محصولات را با کیفیت اصلی و اورجینال در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از این رو خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب و از این فروشگاه خریداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها