جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کانون شعر عربی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان راه اندازی می شود

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال راه‌اندازی کانون شعر عربی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را خواهیم داشت که به همت مدیر کل این اداره به زودی راه اندازی می شود و محفل گرمی برای شعر فاخر عربی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۵۶۶۶۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، سید محمد هاشمی شامگاه دوشنبه در آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی ( یادمان دعبل خزاعی) که در یادمان دعبل خزاعی برگزار شد، اظهار کرد: سال ها است که جشنواره رضوی، به نام نامی و مبارک حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آغاز شده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مفتخر به برگزاری این جشنواره نورانی و آسمانی است.

 

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امسال نیز با اهتمام ویژه‌تر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای برگزاری پرشورتر، مردمی‌تر و البته تخصصی‌تر این جشنواره کارهای موثری صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه جشنواره رضوی هر ساله برگزار می‌شود تصریح کرد: اختتامیه برنامه در روز ولادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود، اما این جشنواره امسال یک نهاد دیگری دارد و آن هم اولین جشنواره بین‌المللی فیلمی دینی رضوان است که با دبیری آقای لطیفی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: اتفاق دیگری که امسال رخ خواهد داد راه‌اندازی کانون شعر عربی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است که به همت مدیر کل ین اداره به زودی راه اندازی می شود و محفل گرمی برای شعر فاخر عربی خواهد شد.

 

هاشمی اضافه کرد: همچنین تمام اماکن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر شوش تعمیر و تجهیز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها