مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی، خدمتی نوین در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان می باشد. برای انجام مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای ایران با موسسه حقوقی تلفنی تماس بگیرید.
کد خبر: ۱۳۷۳۴۲۳

اگر درگیر یک  مشکل حقوقی هستید و به دلیل مشغله کاری وقت کافی برای  مراجعه حضوری به دفاتر وکالت را ندارید؛ می‌توانید  از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کنید. شما در هر کجای دنیا که باشید می‌توانید به صورت تلفنی، مشکل خود را با یک وکیل پایه یک دادگستری مطرح کرده و راه‌کار قانونی دریافت کنید. بسیاری از افراد، این سوال برایشان مطرح می‌شود که آیا از مشاوره‌های حقوقی تلفنی استفاده کنیم یا نه؟ برای رسیدن به  پاسخ سوالتان تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

image_1656752931.png

مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

مشاوره حقوقی تلفنی به صورت غیرحضوری و در هر ساعت از شبانه روز انجام می شود. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی کافیست تلفن خود را برداشته و با شماره 09212242670 تماس بگیرید و پس از واریز هزینه مشاوره با یکی از برترین وکلای مورد نظر خود مشورت نمایید.

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

افرادی که درگیر مشغله کاری هستند و فرصت مراجعه به دفتر مشاوره حقوقی را ندارند یا در شهری که زندگی می‌کنند، دسترسی به وکیل مجرب ندارند تا بتوانند مشکل حقوقی خود را مطرح کنند؛ می‌توانند از مشاوره‌های حقوقی تلفنی استفاده کنند. در ادامه شما را با مزایای مشاوره حقوقی تلفنی آشنا می‌کنیم.

  • هزینه پایین مشاوره‌های حقوقی تلفنی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مشاوره‌های حقوقی تلفنی هزینه پایین آن است. اگر تا به حال برای یک مشکل حقوقی به دفاتر حقوقی مراجعه کرده باشید؛ مطمئنا هزینه زیادی را بابت مشاوره‌های حقوقی حضوری پرداخت کرده‌اید. اما شما با مشاوره حقوقی تلفنی می‌توانید همین خدمات را از طریق وکیل پایه یک دادگستری مجرب با پرداخت هزینه کم، دریافت نمایید

  •  صرفه جویی در وقت و دسترسی آسان به مشاوره تخصصی

یکی دیگر از مزایای مشاوره حقوقی تلفنی صرفه‌جویی در وقت و سریع بودن آن است. در مشاوره‌های حقوقی حضوری، فرد در میان مشغله کاری و گرفتاری‌های خود باید زمان زیادی را صرف رفت و آمد به دفتر حقوقی کند. همچنین باید جهت گرفتن نوبت از قبل هماهنگ کرده و ممکن است زمان ملاقات نزدیکی به فرد، داده نشود. اما در مشاوره حقوقی تلفنی نیازی به هماهنگی قبلی وجود ندارد و فرد می‌تواند در سریع‌ترین زمان مشاوره حقوقی را دریافت کند.

 

 

image_1656752955.png

  • افشا نشدن هویت مشاوره گیرنده

در برخی از مواقع فرد درگیر دعاوی خانوادگی و جرائمی از جمله رابطه نامشروع، زنای محصنه و موارد این چنینی است و ترجیح می‌دهد که  بدون افشا شدن هویتش، مشاوره‌های حقوقی دریافت کند و از بیان مشکلاتش به‌صورت حضوری احساس راحتی نمی‌کند. در این شرایط، فرد می‌تواند از طریق مشاوره حقوقی تلفنی مشکلات حقوقی خود را مطرح کند.  

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی

 در مورد هزینه مشاوره حقوقی تلفنی باید بگوییم هزینه مشاوره حقوقی تلفنی به نوع مشاوره و مدت زمان آن بستگی دارد. مثلا اگر مدت زمان بیشتری نیاز دارید که مشکل حقوقی خود را مطرح کرده و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید؛ مطمئنا باید هزینه بیشتری بپردازید. همچنین اگر پرونده‌ای که در دادگاه درگیر آن هستید پیچیده است و نیاز به مشاوره تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری را دارید؛ باید در این شرایط مبلغ بیشتری پرداخت نمایید‌‌.برای اطلاع از هزینه مشاوره تلفنی به چارت هزینه ها در وبسایت مراجعه کنید. و یا اینکه با شماره 09212242670 تماس بگیرید و براساس مدت زمان مشاوره خود از حق المشاوره آگاه شوید. 

چگونگی دریافت مشاوره حقوقی تلفنی

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم مشاوره حقوقی تلفنی، دردسرهای مشاوره حضوری نداشته و نیاز به هماهنگی قبلی ندارد. برای دریافت مشاوره حقوقی 2 روش کلی وجود دارد که عبارتند از :

- مراجعه به جدول هزینه های مشاوره حقوقی تلفنی در وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی و براساس مدت زمان مشاوره، حق المشاوره را به صورت انلاین واریز نمایید. 

- با شماره های 09212242670 و یا 02147625900 تماس گرفته و موضوع مشاوره و مدت زمان مشاوره را اعلام نمایید پس از آن پشتیبان سایت هزینه را اعلام نموده و واریز را انجام می دهید . 

آیا مشاوره حقوقی تلفنی قابل اعتماد است

همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم؛ مشاوره‌های حقوقی به‌صورت حضوری و تلفنی ارائه می‌شود و اگر تمام آنها توسط موسسات حقوقی معتبر و وکلای پایه یک دادگستری مجرب و کاربلد صورت بگیرد؛ قابل اعتماد خواهد بود. پس در جواب این سوال که آیا مشاوره حقوقی تلفنی قابل اعتماد است یا نه؟ باید بگوییم که اگر این نوع مشاوره، توسط وکلای متخصص صورت بگیرید؛ کاملا قابل اعتماد است و شما می‌توانید با خیال راحت از راهکارهای قانونی ارائه شده در دادگاه استفاده کرده و شانس موفقیت خود را در پرونده افرایش دهید. در موسسه حقوقی وکلای تلفنی استخدام وکلا بسیار با دقت و پس از سنجش توانمندی آنها انجام می شود همچنین نحوه فعالیت آنها به طور مداوم توسط مدیریت بررسی می گردد در نتیجه می توانید با خیال راحت از مشاوره حقوقی تلفنی  با وکلا بهره مند شوید. 

 

image_1656753108.png

موسسه حقوقی وکلای تلفنی

امروزه مشاوره حقوقی به صورت  تلفنی جهت دسترس آسان افراد به وکلای کاربلد و مجرب توسط برخی از موسسات حقوقی ارائه می‌شود. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با بیش از ده سال تجربه، امکان مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی تهران با بهترین و مجرب‌ترین وکلا را برای شما فراهم می‌کند. شما در هر منطقه‌ای از ایران یا خارج از کشور که باشید می‌توانید با پرداخت هزینه کم، با حرفه‌ای‌ترین وکلا صحبت کرده و با دریافت مشاوره‌های تخصصی، مشکل حقوقی خود را حل کنید. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها