«جام‌جم» از لطمه به اقتصاد گردشگری گزارش می‌دهد

کوه‌خواران علیه اقتصاد ایران

تعلیق مجوز 115 دفتر خدمات مسافرت هوایی

مسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق 115 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی در 10 ماه ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۹۳۷
تعلیق مجوز 115 دفتر خدمات مسافرت هوایی

"محمد حسین اکبری" درباره صدور مجوز برای دفاتر خدمات مسافرت هوایی، گفت: براساس بند الف از ماده یک آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی در 10 ماه ابتدای امسال در مجموع 315 مجوز صادر شد که از این تعداد 178 مجوز مربوط به تهران و 137 مجوز مربوط به شهرستان ها بوده است.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در این مدت را 23 فقره اعلام کرد و افزود: براساس بازرسی های به عمل آمده در این مدت از یک هزار و 276 دفتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور 115 مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و تطبیق با آیین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

مسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: 85 مجوز هم به جهت رفع مشکلات آیین نامه ای در بازرسی های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده های مطرح شده رفع تعلیق شده است.

اکبری با اشاره به اختصاص 75 مجوز به ایثاگران در 10 ماه گذشته، خاطر نشان کرد: از ابتدا تا کنون 3 هزار و 390 دفتر خدمات مسافرت هوایی تشکیل شده که یک هزار و 610 دفتر در تهران و یک هزار و 780 دفتر در شهرستان تاسیس شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها