آبرسانی به ۶ روستای تویسرکان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان پیرامون وضعیت پروژه‌های جهاد آبرسانی در این شهرستان، اظهار کرد: 102 کیلومتر خط انتقال و 80 کیلومتر اصلاح  و توسعه شبکه‌ی توزیع آب در روستاهای سد خرمرود و مجتمع اشترمل، اجرا شده است.
کد خبر: ۱۴۵۷۲۸۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، در این بازدید که روز شنبه 29 اردیبهشت‌ماه به همت امور آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان برگزار شد، اصحاب رسانه‌ این شهرستان از پروژه‌های جهاد آبرسانی در روستاهای باباپیرعلی و گنبله، بازدید کردند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تویسرکان پیرامون وضعیت پروژه‌های جهاد آبرسانی در این شهرستان، اظهار کرد: 102 کیلومتر خط انتقال و 80 کیلومتر اصلاح  و توسعه شبکه‌ی توزیع آب در روستاهای سد خرمرود و مجتمع اشترمل، اجرا شده است.

مجید یاراحمدی تصریح کرد: احداث مخزن 500 و 200 متر مکعبی روستای اشتران و بوجان، اتمام حفاری چاه روستاهای گنبله، کهنوش، کرزان، وردآوردعلیا، قلقل، حاجی آباد، قلعه نورورز، آرزووج، خیرآباد و سازیان و احداث ایستگاه پمپاژ مجتمع اشترمل از دیگر اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاهای شهرستان تویسرکان است.

یاراحمدی ادامه داد: حاجی آباد، سوتلق، کندر، کهنوش، کرزان و گنبله از روستاهایی هستند که پروژه‌های عمرانی آن‌ها به اتمام رسیده و آبرسانی شدند.

مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان نیز با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۱ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی استان، بیان کرد: پروژه‌های محرومیت زدایی استان همدان، شامل 160 روستا با اعتباری بالغ بر 509 میلیارد تومان در راستای پیشبرد اهداف رفع محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستاهای استان، به همت دولت سیزدهم و با هماهنگی قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) در سال 1400 آغاز شد.

سعید میرزایی ادامه داد: این پروژه شامل ساخت 54 باب مخزن با حجم 19650 متر مکعب، اجرای 223 کیلومتر خط انتقال، 182 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه، هشت باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 101 لیتر در ثانیه و حفر 22 حلقه چاه با آبدهی 110 لیتر درثانیه است.

میرزایی سامعی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت مخزن زمینی به تعداد 19 باب و 15200 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 195 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 120 کیلومتر، حفر چاه و بهسازی چشمه و قنات به تعداد 37 حلقه و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ تا به امروز در استان، انجام شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اقدامات مثبت دولت سیزدهم در رفع محرومیت از روستاها گفت: طرح جهاد آبرسانی روستایی از اقدامات ارزنده وزارت نیرو بوده است که خوشبختانه این پروژه ها با سرعت قابل قبولی در سطح کشور در حال اجراست.

یحیی خورشیدخانی ضمن تقدیر از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان همدان و امور آبفای تویسرکان با همکاری بسیج سازندگی در اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در شهرستان تویسرکان گفت: رسانه ها نیز در انعکاس خدمات دولت به مردم و امید بخشی به اقشار جامعه تلاش نمایند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها