برگزاری آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش

یزد- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبرداد: آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش صبح روز جمعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۶۴۴۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از برگزاری آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این آزمون صبح روز جمعه 28 اردی بهشت 1403 همزمان با سراسر کشور در 5 حوزه امتحانی در استان یزد برگزار می‌شود.

جلال عرب خردمند با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش در حوزه‌های شهرستان‌های اردکان، میبد، و حوزه محل‌های دانشگاه یزد، دانشگاه علم و هنر و دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید صدوقی یزد برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد گفت: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز در استان یزد در مجموع 5 هزار و 400 نفرثبت نام کرده‌اند که 79 درصد زن و 21 درصد مرد هستند.

عرب خردمند بیان داشت: این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد و در استان‌ها نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها