برگزاری نشست هیئت اندیشه‌ورز در سازمان بسیج استان تهران با موضوع حجاب و عفاف

نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج استان تهران به ریاست مصطفی هدایی، مسئول هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۵۲۶

به گزارش جام جم آنلاین تهران،نشست هئیت اندیشه ورز سازمان بسیج استان تهران به ریاست مصطفی هدایی، مسئول هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج سپاه سیدالشهدا استان تهران و با حضور جمعی از مسئولین کانون های بسیج رسانه، صاحب نظران ، اصحاب رسانه استان تهران، در دفتر سازمان بسیج رسانه با محوریت موضوع عفاف و حجاب برگزار شد.

مصطفی هدایی،رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان تهران در این نشست با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب با اعتقاد بر این‌که خلاء و حلقه مفقوده بزرگ عصر کنونی در عرصه‌های مختلف جهاد تبیین است، اظهار داشت: امروز باید برای نسل جوان تبیین شود که عفاف و حجاب خلق شده دین مبین اسلام نیست، بلکه همه ادیان و مذاهب بر پوشش تاکید دارند و این مهم را در جوامع سده‌های گذشته نیز به استناد کتیبه‌ها، اسناد و غیره قابل رویت است.

وی تصریح کرد: غرب که خود معترف آسیب‌ها و چالش‌های بی‌بند و باری است، در کنار فشارهای اقتصادی گسترده، امروز توان خودش را روی عفاف و حجاب دختران و زنان ایران زمین متمرکز کرده است و با یک عملیات شناختی گسترده و بهره‌گیری حرفه‌ای از ابزار رسانه تمام مسائل و کمبودها و ... را در شئون مختلف با انقلاب اسلامی گره می‌زند.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان تهران خاطرنشان کرد: امروز حوزه عفاف و حجاب به آوردگاه و میدان جنگ مبدل شده است. امروز با بهره‌گیری از ابزار رسانه این‌گونه جا انداختند که هرکسی نسبت به هرچیزی، هر فردی و هر موضوعی انتقاد و اعتراض دارد با پوشش خودش این اعتراض را بیان کند که باید این موضوع برای جوانان ایران زمین تشریح شود، اهداف و مقاصد پشت پرده نمایان شود و از سناریوهای کارشناسی شده آنان رمزگشایی شود.

در ادامه این نشست مصطفی قاضی‌زاده، مسئول سازمان بسیج رسانه استان تهران نیز طی سخنانی اقدامات و ماموریت‌های موثر حوزه عفاف و حجاب در سطح استان تهران را تشریح کرد.

وی همچنین از برگزاری جشنواره ابوذر، مسابقات مختلف در حوزه عفاف و حجاب، برگزاری دوره خبرنگاری پیشرفته در سطح استان تهران خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها