بخوانیم و بسازیم در کتاب فرهنگ

برنامه «کتاب فرهنگ» رادیو فرهنگ تا پایان برگزاری نمایشگاه بین الملی کتاب تهران با تمرکز بر فرهنگسازی کتاب و کتابخوانی به صورت زنده از ساعت ۱۷ تا ۱۸ روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۴۵۶۷۹۱

بخوانیم و بسازیم در کتاب فرهنگ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، فاطمه محمدیان فر، تهیه کننده رادیو فرهنگ که با عنوان برنامه «کتاب فرهنگ» از نمایشگاه کتاب همراه مخاطبان است.

او در این باره می گوید: این برنامه تا پایان برگزاری نمایشگاه کتاب از ساعت 17 تا 18 از رادیو فرهنگ پخش و از طریق نرم افزار کاربردی ایرانصدا که مخاطبان می توانند این برنامه را ببینند، به صورت زنده تقدیم می شود. با توجه به رسالت رادیو فرهنگ در این برنامه ما بیشتر بر فرهنگسازی کتاب و کتابخوانی متمرکز شده ایم. با توجه به شعار امسال که "بخوانیم و بسازیم" است، سعی می کنیم به رویکردهای کتاب در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، تاریخی و...؛ بپردازیم.با نویسندگان و ناشران داخلی و بین المللی گفتگو خواهیم داشت و آنها را به استودیو دعوت می کنیم تا درباره کتاب ها و جدیدترین رویدادهایی که در نمایشگاه امسال اتفاق می افتد، با مخاطبانمان به اشتراک بگذاریم.

وی بیان می کند: دغدغه برنامه معرفی ناشران، مترجمان و نویسندگان جدید و آثاری که به تازگی در حوزه نشر و چاپ اضافه شده است. در کنار آن دغدغه کتاب خواندن را به مخاطبانمان توجه می دهیم، به این که بیشتر به خواندن کتاب و مفاهیم ارزشمند توجه کنند. سعی می کنیم با معرفی کتاب های خوب و ارزشمند کتاب هایی که خواندتی تر هستند را معرفی کنیم. باید با معرفی کتاب های ارزشمند مخاطبان را به مطالعه ترغیب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها