علیرضا برازجانی -روزنامه نگار

کلاف سردرگم پیاده راه سازی

ممنوعیت ورود و توقف موتورسیکلت‌ها در پیاده راه بوعلی

طبق اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان همدان عبور و توقف وسایل نقلیه در پیاده راه بوعلی ممنوع و در صورت عدم رعایت قانون وسیله نقلیه توقیف می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۶۲۲۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، با توجه به اینکه یکی از دغدغه ها و خواسته‌های مهم شهروندان ساماندهی و جلوگیری از تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در پیاده راه بوعلی از مراجع ذی صلاح بوده در این راستا با همکاری شهرداری همدان و نیروی انتظامی و راهور از امروز طرح ممانعت ورود موتورسیکلت‌ها در پیاده راه بوعلی اجرا شد.

به اطلاع همشهریان عزیز همدانی می‌رسد، در این طرح مقرر شد طبق مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان کلیه معابر ورودی به پیاده راه بوعلی با طرح‌های جدید مسدود گردد و قبل از اجرای طرح اطلاع رسانی های لازم در قالب فضای مجازی و نصب بنر صورت بگیرد.

همچنین مقرر شد در این طرح پلیس راهور اقدام به اعمال قانون و جریمه نموده و ماموران فراجا در کنار مامورین شهرداری نسبت به کنترل ورود و خروج موتورسیکلت‌ها اقدام کنند.

قرار است مکاتبات و‌ تذکرات لازم به صنوفی که در پیاده راه بوعلی اشتغال دارند جهت همکاری با این طرح صورت گرفته و مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری ترتیبات لازم برای عدم ورود موتورسیکلت های بساط گستران به پیاده راه بوعلی اتخاذ نماید.

شایان ذکر است مقرر شده پارکینگ‌های اطراف پیاده راه بوعلی به ویژه پارکینگ سینا جهت اختصاص محل مخصوص برای پارک موتورها آماده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها