نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

کشور فلسطین هیچوقت تشکیل نخواهد شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوال حزب خانه یهودی که آیا کشور مستقل فلسطین تشکیل می شود؟ گفت: « کشور فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد.»
کد خبر: ۸۵۰۱۸۸
کشور فلسطین هیچوقت تشکیل نخواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اگر امروز در فلسطین انتخابات برگزار شود حماس پیروز این انتخابات خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو گفت:« مخالف تقسیم اسرائیل هستم ما باید به طور کامل بر همه بخش ها تسلط داشته باشیم، ما برای همیشه باید شمشیر به دست باشیم.»

نتانیاهو که در نشستی با اعضای کمیسیون امنیت و امور خارجی پارلمان اسرائیل کنست سخن می گفت افزود:«این روزها به مناسبت سالگرد ترور اسحاق رابین برخی این سئوال را مطرح می کنند که اگر این شخص یا آن شخص زنده بود چه اتفاقی می افتاد؟ واقعیت این است که این مسائل ارتباطی به وقایع و اتفاقات امروز ندارد.»

وی خطاب به مخالفان داخلی کابینه اش افزود:« از من می پرسید آیا برای همیشه باید شمشیر دستمان باشد؟ پاسخ من به این سئوال مثبت است.»

وی افزود: « فلسطینیان تحت تاثیر اسلام افراطی هستند و در این شرایط اگر انتخاباتی برگزار شود حماس پیروز آن خواهد بود.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به رفتار دوگانه متهم کرد و در تهدیدی تازه علیه فلسطینیان اظهار داشت در پی اجرای طرحی است که بتوان با فشردن یک دکمه فلسطینیان را کشت.

نتانیاهو از تدابیری که مجوز شلیک گلوله و احداث دیوار حایل در منطقه جبل المکبر (در قدس اشغالی) از جمله آنان است خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها