اعتراف وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی:

می خواستیم به ایران حمله کنیم ولی قدرت آن را نداشتیم

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل برای حمله به ایران در آن سالها آماده بود اما در 2010 فرمانده ستاد کل ارتش اعلام کرده بود که اسرائیل فاقد "توانمندی عملیاتی" برای حمله به ایران است. در سال 2011 نیز دو وزیر مهم اسرائیل در لحظه آخر با این حمله مخالفت کردند.
کد خبر: ۸۲۸۰۷۶
می خواستیم به ایران حمله کنیم ولی قدرت آن را نداشتیم

به گزارش تسنیم به نقل از نیویورک تایمز، ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شب گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که این رژیم در سال 2010 ،2011 و 2012 به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران بسیار نزدیک بود.

باراک که پیش از این به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز منصوب شده است اعلام کرد که در سال 2012 نیز زمانبندی انجام شده برای حمله به دلیل رزمایش مشترک آمریکا- اسرائیل و همچنین سفر وزیر دفاع آمریکا به اسرائیل مناسب نبود.

یعلون همچنین اعلام کرد دو وزیری که با حمله به ایران مخالفت کرده بودند (یوال اشتاینیتز و موشه یعلون) درحال حاضر از حامیان جدی طرح حمله به ایران به شمار می‌روند.

باراک اعلام کرد در سال 2011 نتانیاهو به وی و لیبرمن، وزیر خارجه وقت گفته بود که یعلون و اشتاینیتز با نقشه حمله به ایران موافق هستند. اما زمانی که فرماندهان نظامی برای جلسه توجیهی آمدند 8 وزیر عالیرتبه به توضیح مراحل حمله به ایران پرداختند این دو مقام صهیونیست مخالفت خود با طرح را اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
۰
۰
شب خواب می بینی ...
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
۰
۰
مگر مردیم كه این ... به ایران حمله كنند چیزی برای از دست دادن نداریم هر چه داریم در راه وطن هدیه می كنیم صهیونیست های نامرد ، مگه به دهات خودتون می خوای حمله كنید كه اینطوری حرف میزنید،یكبار حمله كنید تا بچشید طعم خشم یك ایرانی را ،فكر كردید ما مثل این اعراب خوش گذران خلیج فارس هستیم كه نمی تونند شلوارشون بالا یكشن ما با سختی و جنگ و خون اشناییم شما تاریخ ایران رو نخوندید، نادان ها ایرانی تا زنده است می جنگه
از طرف مردم ایران خطاب به رژیم صهیونیستی
Netherlands
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
۰
۰
فدای ایرانم و رهبرم بشم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
۰
۰
بنظرم بعضیا خیلی ساده فكر هستن كه میگن اسرییل عددی نیست كوچلوست بزدل و.............................. بنظرم اسراییل عددیم هست كوچلو وبزدلم نیست با چند بمب اتمی می تونه ما را نابود كنه اگه این فكرا بكنیم ایران بزودی با این مسخره بازیا نابود میشه ما باید دشمنون قوی بدونیم و تجهیزاتمون به روزبه همون اندازه یا بیشترتقویت كنیم حتی باید به فكر بمپ اتمی باشیم اون موقع میتونیم این كلماتی مثل بزدل كوچلو كاربردی داشته باشه مثلا تو فوتبالمون همیشه میگفتیم عراق امارات وقطر عددی نیستن و بعد بازی دیدیم چندین گل خوردیم و ما حذف كردن حالا هم ما با توافق داریم توانمندیمون نابود میكنیم از كلماتی بی فكرانه استفاده میكنیم كه امنیت كشور بخطر می افته

نیازمندی ها