نامزد دریافت جایزه بخش عملیات تنبیهی وعده صادق مطرح کرد:

روایت دانشجویان از عملیات وعده صادق در مستند رادیویی آوانگارد

ملیحه صادق کاظمی، نامزد جشنواره پژواک در بخش عملیات تنبیهی وعده صادق تاکید کرد از مستندساز انتظار می رود که مباحث را عمیق تر از اخبار روزانه در اثری که می سازد، مورد بررسی قرار بدهد.
کد خبر: ۱۴۵۷۰۵۰

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین جشنواره ملی رادیویی پژواک، ملیحه صادق کاظمی با مستند «آوانگارد» نامزد دریافت جایزه بخش عملیات تنبیهی وعده صادق شد.

او به مدت 14 سال در شبکه رادیویی سلامت فعالیت می کند و برنامه های بسیاری در حوزه های مختلف سلامت و مناسبت های مختلف ملی و مذهبی داشته است.

وی در خصوص قالب مستند توضیح داد: برنامه ساز برای ساخت یک برنامه لازم است با شناخت ذائقه مخاطب، نحوه طبقه بندی، انتخاب و ترکیب مناسب ترین ژانرها و زیرمجموعه های آنها، برنامه ریزی برای تولید و ساخت یک برنامه داشته باشد. به کار گیری قالب مستند یکی از قالب هایی است که خصوصا در سال های اخیر با اقبال بیشتری از سوی مخاطبان مواجه بوده است. مستند شکلی از انتقال پیام به مخاطب است که در آن حقیقت معیار است.

صادق کاظمی ادامه داد: سعی کردم از زاویه جدید برنامه ای با محوریت عملیات تنبیهی وعده صادق را بسازم. مستند «آوانگارد» حول محور گفتگوهای یک گروه دانشجویی در خصوص عملیات تنبیهی وعده صادق است. شاید ساده ترین انتظار از یک مستند این باشد که مباحث عمیق تر از اخبار روزانه باشد، به گونه ای که مخاطب درگیر قصه و موضوع شود. شنیدن مستند مخاطب را وادار می کند که درباره مباحث طرح شده، تامل کند.

وی معتقد است:جشنواره پژواک یک رویداد جریان ساز و اثر بخش است که توانست به عنوان یک منبع انگیزه بخش برای تلاش و حضور برنامه سازان عمل کند و مسلما نتیج این تلاش برنامه ساز در نهایت می تواند ارمغان خوبی را برای مخاطب به همراه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها