شهردار یزد:

جشن های با شکوه عید غدیر تا روز مباهله در یزد برگزار می شود

یزد- شهردار یزد گفت: با تشکیل اولین جلسه ستاد مبشر غدیر شهرداری و اعطای احکام اعضای کمیته های هشتگانه، این ستاد فعالیت خود را در سال جاری برای برگزاری برنامه ها و جشن های باشکوه عید غدیر تا روز مباهله آغاز کرد.
کد خبر: ۱۴۵۶۶۴۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، ابوالقاسم محی الدینی با بیان این که این برنامه ها از روز عید غدیر تا روز مباهله برگزار خواهد شد، اظهار داشت: شهرداری یزد دراین رویداد بزرگ بیش از 100 غرفه فرهنگی برپا خواهد کرد تا همشهریان یزدی بتوانند به همراه خانواده در فضای بسیار مناسبی، از برنامه های متنوع شاد، فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و ورزشی که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تدارک دیده می شود، استفاده کنند.

وی گفت: یکی از رویدادهای مهمی که توسط شهرداری یزد برگزار می شود، موضوع ستاد مبشر غدیر و جشن هایی است که در سال های گذشته هم به نحوی انجام می شده و انشاالله در سال جاری به صورت جدی تر و به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای شهرداری یزد برگزار خواهد شد.

محی الدینی اظهار امیدواری کرد: برنامه هایی که امسال برگزار خواهد شد، جامع تر و کامل تر از همه برنامه های گذشته باشد و همه مردم عزیزمان در شهر یزد و حتی شهرستان های اطراف هم بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

شهردار یزد با بیان این که امیدوارم در رویدادهای مختلفی که شهرداری برگزار می کند رضایت مردم و رضایت الهی وجود داشته باشد، تصریح کرد: انشالله بتوانیم معارف اهل بیت(ع) را با زبان هنر و به شیوه بسیار مناسب به مردم عزیزمان منتقل کنیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها