راه اندازی شبکه های محلی انتخاباتی در شبکه دنا

فعالیت سه کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۴۰۷۰۴

به گزارش جام جم آنلاین،حسن عابدینی در مراسم راه اندازی این کانال‌ها گفت: ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سطح کشور تدارک دیده شده تا نامزد‌های مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند.
معاون امور استان‌های صداوسیما افزود: این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات نامزد‌ها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازد و در مدت زمان هفت روز تبلیغات، نامزد‌ها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود و معرفی هستند.
عابدینی آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزد‌ها را از اهداف راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی عنوان کرد و ادامه داد: میزان فعالیت کانال‌ها در مرحله اول پخش روزانه ۲ ساعت برنامه به صورت آزمایشی است.
وی انتخابات را نوعی جهاد تبیین دانست و بیان داشت: انتخابات مایه سربلندی ایران اسلامی است و همه وظیفه داریم در این جهاد تبیین شرکت کنیم و سازمان صداوسیما هم زمینه را برای رقابت انتخاباتی و تبلیغات نامزد‌ها فراهم کرده است.
افتتاح واحد انیمیشن و اچ دی سازی، رژی و استودیو تلویزیونی شماره ۲ و سه، راه اندازی باشگاه ورزشی، حضور در برنامه سلام ایران، حضور در شورای معاونان و مدیران شبکه دنا از دیگر برنامه‌های سفر معاون امور استان‌های رسانه ملی به یاسوج است.
گفتنی است استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه است و برای هر حوزه، یک کانال انتخاباتی فعالیت داوطلبان را پوشش می‌دهد.
حوزه های بویراحمد دنا و مارگون، حوزه گچساران و باشت و حوزه کهگیلویه ، بهمئی،چرام و لنده سه حوزه انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها