دبیرکل جنبش النجباء:

اشغالگران آمریکایی تاوان سنگین جنایت کرکوک را پرداخت خواهند کرد

دبیرکل جنبش النجباء عراق در واکنش به شهادت پنج رزمنده این جنبش در حمله هوایی آمریکا به کرکوک، سوگند یاد کرد که اشغالگران آمریکایی تاوان سنگینی بابت این جنایت پرداخت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۳۴۱۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش النجباء عراق در واکنش به شهادت پنج رزمنده این جنبش در حمله هوایی آمریکا به کرکوک، اشغالگران آمریکایی را به پرداخت هزینه سنگین تهدید کرد.

شیخ اکرم الکعبی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اشغالگران جنایتکار بدانند که شهادت شماری از مجاهدان برگزیده جنبش النجباء نتیجه‌ای جز عزم و ثبات ما نخواهد داشت و آتش انتقام را در دل‌های ما شعله‌ور خواهد کرد.

الکعبی تأکید کرد: سوگند به یتیمان و اشک مادران داغدیده و قلب‌های برافروخته خانواده‌هایشان و خون پاک شهدا که توان سنگینی پرداخت خواهید کرد.

در بخش دیگری از پیام دبیرکل النجباء آمده است:‌ای متجاوزان جنایتکار و یاغی، عراق کشور ما و این سرزمین متعلق به ما است و به زودی آن را وجود پلید شما پاک و از استعمار راهیش خواهیم ساخت و خداوند بر آنچه می‌گوئیم، شاهد است.

اشغالگران آمریکایی تاوان سنگین جنایت کرکوک را پرداخت خواهند کرد

گروه مقاومت اسلامی عراق روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای شهادت پنج نفر از نیرو‌های خود را در حمله هوایی آمریکا به استان کرکوک تأیید و اعلام کرد: این شهدا در جنگ حق علیه باطل که در نیرو‌های آمریکای اشغالگر در عراق مجسم شده است، به شهادت رسیدند.

مقاومت عراق در ادامه بیانیه خود به نیرو‌های آمریکایی هشدار داد که باید منتظر حملات دردناک بیشتری باشند تا بالاخره ناگزیر به ترک خاک عراق شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها