مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین

کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در شرکت‌های صنعتی قزوین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در شرکت‌های صنعتی استان در هفت ماه نخست امسال خبر داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در شرکت‌های صنعتی استان در هفت ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۰۲۲۹

مهرداد  نوری- جام جم آنلاین قزوین: عین‌اله کشاورز ترک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: میزان حوادث کار در کارگاه‌ها، شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی استان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال تا ۲۳ درصد کاهش یافته است.

کشاورز ترک افزود: حوادث منجربه فوت هم حدود ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی در رابطه با بازرسی‌های اتفاق افتاده در اداره کار گفت: تعداد کل بازرسی‌های انجام شده در هفت ماهه امسال چهار هزار و ۸۱۹ مورد شامل بازرسی ادواری و موردی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به تعداد تخلفات شناسایی شده در واحد‌های صنعتی استان گفت: سه هزار و ۷۰۹ مورد ابلاغیه رفع نقص برای کارفرمایان صادر شده است که در صورت پیگیری و عدم رفع نقص به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

به گفته وی، تاکنون ۹ مورد از کارفرمایان متخلف به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با توجه به نوع تخلف کارفرمایان از جریمه نقدی تا حبس برای متخلفین در قانون کار پیش‌بینی شده است.

 

newsQrCode
برچسب ها: حوادث کار شرکت ها
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها