یک کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه:

حملات وحشیانه صهیونیست ها، نشانه ضعف آنهاست

یک کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: غربی ها تصور می‌کنند هر جنایتی که می‌خواهند می‌توانند انجام دهند و سپس آن را کنترل کنند اما جنگ غزه در صورت ادامه از کنترل خارج خواهد شد.
یک کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: غربی ها تصور می‌کنند هر جنایتی که می‌خواهند می‌توانند انجام دهند و سپس آن را کنترل کنند اما جنگ غزه در صورت ادامه از کنترل خارج خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۲۶۷۱۹

مسعود اسداللهی در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: پس از عملیات طوفان الاقصی شرایط به گونه‌ای است که حماس در حال پدافند و دفاع است و در این میان بمباران‌های بسیار وحشیانه و کور روشی است که اسرائیلی‌ها تصور می‌کنند با انجام آن می‌توانند خود را دوباره احیا کنند، این در حالی است که شکست آنها قابل ترمیم نیست.

وی ادامه داد: تلاش اسرائیلی‌ها طی روزهای اخیر نشان دهنده عجز آنها است که انسان های بیگناه را به خاک و خون کشیده و البته از حمایت کامل آمریکا و غرب برخوردار هستند.

وی افزود: آمریکا چراغ سبز نشان  داده و به این ترتیب نتانیاهو هر اقدامی را انجام می‌دهد.

اسداللهی گفت: قاعدتاً هر انسان منصفی که چنین صحنه‌هایی را می‌بیند سراسر وجودش از خشم و ناراحتی پر می‌شود بنابراین احساسات ملت‌ها به خصوص ملت‌های مسلمان با این گونه اقدامات اسرائیلی‌ها برانگیخته شده و آنهایی که می‌توانند خودشان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

این کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه با بیان اینکه در صورت ادامه شرایط موجود احتمال گسترش دامنه جنگ وجود دارد، تصریح کرد: این گسترش نه فقط شامل گروه‌های مقاومت بلکه حتی ملت‌هایی که شاید ارتباطی نیز با محور مقاومت نداشته باشند می‌شود، چرا که احساسات تحریک شده است و در صورتی که این اعمال جنایتکارانه رژیم صهیونیستی متوقف نشود این خطر وجود دارد که این جنگ از کنترل خارج شود که در این صورت به صلاح هیچ کسی نخواهد بود.

وی گفت: اگر کسی خواهان صلح و ثبات در منطقه است باید اقدامی انجام دهد تا جلوی جنایات بیشتر صهیونیست ها گرفته شود، سخنان آقای امیر عبداللهیان و هشدارهای وی در این خصوص درباره یک واقعیت است، چرا که یا باید جلوی جنایت رژیم صهیونیستی گرفته شود و یا اینکه بعداً کسی غافلگیر نشود.

وی ادامه داد: رهبری نیز فرمودند که اگر این جنگ با این صورت ادامه یابد قطعاً هر کسی هر آنچه از دستش بر می‌آید انجام خواهد داد.جلوی فلسطینی ها و ملت ها را نمی توان گرفت.

اسداللهی افزود: این برخلاف چیزی است که غربی‌ها می‌خواهند، آنها تصور می‌کنند هر جنایتی که می‌خواهند می‌توانند انجام دهند و سپس آن را کنترل کنند اماجنگ غزه در صورت ادامه قطعا از کنترل خارج خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
۰
۰
سلام. با این روش اسرائیل رفتنی است.

نیازمندی ها