واکنش‌ مشاور بانوان استاندارالبرز برای حذف جمهوری اسلامی ایران از عضویت کمیسیون مقام زن،

زنان و دختران ایرانی قوی، خلاق، پویا، مستقل و هوشمندانه در میادین اجتماعی و سیاسی فعال خواهند بود

معاون نهضت سوادآموزی:

سوادآموزی یک مسئولیت اجتماعی است

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی گفت: سواد آموزی یک مسئولیت اجتماعی است که باید به عنوان یک ضرورت در جامعه مورد اهمیت قرار گیرد.
کد خبر: ۱۳۹۱۳۰۸

به گزارش جام جم البرز، عابدین بازگیر در کارگاه توانمندسازی کارکنان شاغل در حوزه سوادآموزی البرز که در سالن کنفرانس امام علی (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: سواد آموزی یک مسئولیت اجتماعی است که باید به عنوان یک ضرورت در جامعه مورد اهمیت قرار گیرد.

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی افزود: سوادآموزی بیش از اینکه یک فعالیت آموزشی باشد یک فرآیند اجتماعی و تأثیرگذار در جامعه است.

وی بیان داشت: در سوادآموزی نمی‌توانیم منتظر متوقف شدن طوفان باشیم بلکه باید کار کردن در باران را بیاموزیم.

وی تصریح کرد: همه باهم برای رشد و تعالی سازمان تلاش کنیم و این روند و همدلی و همگرایی و هم‌نوردی را در نظر داشته باشیم تا به یک نتیجه مطلوب برسیم.

بازگیر یادآور شد: در فرآیند کاری کمیت مهم است اما کیفیت در انجام کارها دارای اهمیت بیشتری است.

وی ادامه داد: باید بتوانیم فرهنگ وابسته را به فرهنگ مستقل تبدیل کنیم زیرا برای ماندگاری انقلاب فرهنگ مستقل نیاز داریم و به گونه‌ای که می‌توان از سواد آموزی به عنوان امری لازم حتی برای ماندن انقلاب است.

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی سپس به توضیح در مورد تعریف سواد، دوره‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های مکمل، به تبیین شیوه نامه جدید ثبت نام و ضرورت تشکیل کلاس‌های تلفیقی به وسیله آموزش دهندگان فعال پرداخت.

در ادامه کارکنان حوزه سوادآموزی استان با طرح سوالاتی به بررسی ثبت نام و شیوه نامه ارسالی پرداختند که با تعامل و تبادل نظر و پاسخ به آن ابهامات برطرف شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها