اختصاصی«جام جم آنلاین»

شرکت‌های سایبری اسرائیل به آلبانی می‌روند

پس از ادعاهای اخیر مقامات آلبانی در خصوص هک سیستم‌های این کشور توسط ایران، صهیونیست‌ها برای امضای قرارداد در این حوزه به آلبانی رفتند.
کد خبر: ۱۳۸۰۲۹۲

بر اساس گزارشات بدست آمده، در پس‌زمینه قطع روابط آلبانی با ایران از یک هفته پیش و اخراج دیپلمات‌های ایرانی از آلبانی به دلیل ادعای حمله سایبری ایران، صهیونیست‌ها قرار دارند بطوریکه معاون وزیر امور خارجه اسرائیل با وزیر امور خارجه آلبانی دیدار کرد و با وی در مورد تنش ها بین آلبانی و ایران گفت و گو کرده و برای دفاع در برابر حملات سایبری ایران، پیشنهاد کمک کرد.

مشخص نیست که دقیقا صهیونیست ها چه خدماتی میخواهند به آلبانی ارائه دهند، اما میتوان ارزیابی کرد که شرکت های اسرائیلی که در زمینه سایبری فعالیت دارند، وارد آلبانی شده و در کشور آلبانی نیز مستقر شوند.

پیشتر این شرکت های سایبری، همچون سایبرزن اسرائیل‌، بامجوز سران برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی، در این کشور ها حضور پیدا کرده و شروع به فعالیت در حوزه امنیت سایبری کرده اند.

صهیونیست ها مدعی هستند که در زمینه توانایی های سایبری در دنیا پیش گام هستند، درحالی که در چند ماه اخیر مورد حملات سایبری قابل توجه قرار گرفته و اطلاعات افراد مهمی در اسرائیل، همچون داوید بارنئاع، رئیس سازمان موساد اسرائیل، توسط گروه های هکری، منتشر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها