استاندار در جمع رزمندگان و پیشکسوتان تیپ خط شکن 44 قمر بنی هاشم (ع)

براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نبايد منتظر بودجه و اعتبار باشيم

در اولین روز از ماه مبارک رمضان وآغاز سال جدید مطرح شد

شعار سال در تابلو ها خلاصه نشود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد بر اجرائی شدن شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید نموده که فرمایشات حضرت آقا برای تمامی مدیران لازم الاجراء می باشد
کد خبر: ۱۳۶۰۵۰۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ سرپرست روزنامه جام جم و جمعی از مدیران استان ظهر یکشنبه 14 فروردین در اولین روز ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید با حضرت آیت الله محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

تلاش مضاعف مدیران برای تحقق کامل شعار سال از سوی حضرت آقا

در این دیدار حضرت آیت الله نکونام با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید تصریح کرد: این سال که مزین به شعار سال از سوی حضرت آقا می باشد که تحت عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» در این راستا تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر داشته باشند.

شعار سال باید به جای خلاصه شدن در تابلوها، در سیاستگذاری واجرا تاثیر بگذارد

در ادامه امام جمعه شهرکرد افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، شعار سال باید به جای خلاصه شدن در تابلوها، در سیاستگذاری واجرا تاثیر بگذارد. مجلس با درک اهمیت موضوع، طرح «جهش تولید دانش‌بنیان» راتصویب و بودجه لازم را پیش‌بینی کرد تا حمایت های قانونی و مالی لازم برای شتاب گرفتن واقعی تولید مهیا شود.

مدیران اجرایی باید از ظرفیت ریل‌گذاری‌های قانونی ایجاد شده نهایت بهره‌برداری را کنند

نماینده ولی فقیه خاطر نشان ساخت:إن‌شاءالله مدیران اجرایی باید از ظرفیت ریل‌گذاری‌های قانونی ایجاد شده برای تحقق انتظارات مردم و مطالبات رهبر معظم انقلاب، نهایت بهره‌برداری را کنند.

حضور تعدادی از مدیران ارشد جهاد کشاورزی استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان

شایان ذکر است در این دیدار عطاء اله ابراهیمی بیژگردی مدیر کل جهاد کشاورزی استان، اصغر احمدی هفشجانی مدیر کل منابع طبیعی استان،سعید جعفریان دهکردی معاونت اداری مالی جهاد کشاورزی،افشین حیدری چالشتری مدیر کل تعاون روستائی استان و حمید رضا حبیبیان دهکردی مدیریت روابط عمومی جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران ستادی این نهاد حضومر داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها